Cara Bayaran



CARA ORDER SILA SCROLL KE BAWAH-
SILA FAHAMI DAN BACA TERMA/SYARAT PEMBELIAN TERLEBIH DAHULU =)



TERMA DAN SYARAT PEMBELIAN


  1. Untuk pembeli yang serius sahaja.
  2. Tiada reserve. Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.
  3. Tiada pemulangan wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.
  4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak ke-3 (POS LAJU, CITY LINK, GDEX, KANGGAROO, POS MALAYSIA) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Syarikat penghantaran datang, salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran, pihak kolej/pejabat).
  5. Kami hanya menggunakan perkhidmatan POS LAJU, CITY LINK, GDEX, KANGGAROO, POS MALAYSIA untuk urusan penghantaran.
  6. Masa pengeposan adalah waktu pagi setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat pada hari tersebut berkemungkinan besar akan dipos pada keesokan hari pula)
  7. Pertukaran produk / pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam plastik prabayar Pos Laju melainkan anda sanggup membayar ganti rugi untuk sampul prabayar yang rosak tersebut).
  8. Penghantaran juga hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak bank).
  9. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.
  10. Terma dan syarat ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan urusan antara pelanggan dan kami.

    PERHATIAN:
    • Sebagai pembeli/pengguna, anda dinasihatkan memahami dan membaca maklumat berkaitan produk dengan lebih lanjut dengan merujuk kepada entry yang berkaitan, terutamanya tentang cara penggunaan/pengambilan yang betul, kesan awal pengambilan produk atau info2 penting lain yang sudah diterangkan selengkapnya di blog ini.
    • Hotline Whatsapp kami tidak mampu melayan/menjawab kesemua Whatsapp2 bertanyakan hal2 yang sebegini yang terlalu banyak diterima.



    Anda hanya Perlu Whatsapp jika ingin bertanya tentang Product / Stock & untuk Pemberitahuan Pembayaran yang telah dilakukan. Uolls juga boleh terus PM / Inbox di FB PAGES Kami ye... Harap Maklum.




    JIKA BERSETUJU DENGAN TERMA DAN SYARAT DI ATAS, BOLEH MELAKUKAN PROSES PEMBAYARAN...

    Pembayaran hendaklah dilakukan melalui : 

    Acc Maybank : 504106404441(Norliza Mohtar)
    Acc Cimb :  7026990879 (Norliza Mohtar)

    Sila bank in secukupnya atau lebih (kerana ATM tidak menerima nilai wang kecil : baki akan dipulangkan). Selepas bank in sila Attach BUKTI / SLIP Pembayaran terus ke Whatsapp / FB Bersama Details yang diperlukan. Sekiranya membuat bayaran melalui online contoh Cimbclicks, Maybank2u sila masukkan email bajuboroi@yahoo.com

    Details Penghantaran yg Diperlukan 
    --------------------------------------
    Nama : 
    Alamat : 
    Phone No : 
    Payment Via : 
    Date / Time : 
    Product / Quantity :

    atau SMS / Inbox FB (https://www.facebook.com/SmartShopMurahMalaysia) kepada kami maklumat yang diberikan bersama bukti Pembayaran ke Hotline kami , 0196234234 / 0196231005 (sila WHATSAPP sahaja).

    Contoh WHATSAPP atau cara hantar pesanan ke inbox FB (ringkas tapi padat dan tepat) 

    Sila jangan Whatsap detail peribadi sebelum bayaran dibuat. Maklumat yang tidak lengkap tidak akan dilayan.

    NAMA : Siti Mariam bte Abdullah
    ALAMAT : No 18 Desa Tun Razak, 54000 , Cheras Kuala Lumpur
    PHONE NO : 019 - 1234567
    PAYMENT VIA : CIMB - RM19.90
    DATE / TIME : 24 SEPT, 10:12PM
    PRODUCT / QUANTITY : ALUMA WALET (BLUE) 2PS

    Di sini saya Attach sekali Resit Pembayaran / Slip Pembayaran / Screen Short Pembayaran yang dikehendaki... 
    Kami akan menyemak pembayaran anda dan pengesahan akan dibuat secepat mungkin. Pengeposan hanya akan dibuat apabila pembayaran disahkan dan maklumat lengkap diterima. Sila simpan bukti pembayaran yang anda lakukan untuk semakan semula jika berlaku sebarang kekeliruan. No. tracking pengeposan boleh disemak di blog ini sebaik sahaja produk sudah dipos ataupun pihak kami akan terus Whatsapp anda bagi memudahkan pihak anda unt check.. Sekian, Terima Kasih.

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan